wtorek, 4 lutego 2014

Piżamka w kolorowe gwiazdki :)

Uszyłam ją w ramach zabawy KCW, która już się skończyła :( 
A ja z opóźnieniem kończę projekty, których uszycie sobie zaplanowałam na tę akcję. 
No cóż w moim przypadku planowanie nie zawsze idzie w parze z rzeczywistymi efektami :P
Ale co tam, ważne, że uszyte :)
Wykrój piżamki zrobiłam sama, bo tyle razy się "nadziałam" ze złym wykrojem, że postanowiłam zrobić własny :)
Jersey bawełniany kupiłam na mybeehouse.pl
Mają takie ładne jerseye, że chyba skuszę się jeszcze na taki w kolorowe kropki :)
Materiał jest mięciutki i miły w dotyku.
Dekolt, rękawki, pas i nogawki wykończyłam zielonym ściągaczem.
Całość bardzo mi się podoba  i jestem z niej zadowolona :)
Maja też ją polubiła:) 





złap mnie :)



hop hop

Zostały mi jeszcze dwa projekty do wykończenia, ale to później :P

Pozdrawiam Karolina

4 komentarze:

  1. Śliczna piżamka Karolino :) A Maja...! No, nie wiedziałam, że ona taka lokowana ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Tak ma bardzo kręcone włosy. Czasami sobie żartujemy, że codziennie jej na wałki kręcę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wygląda ta piżamka - i jersay jest super i ten zielony ściągasz pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jersey jest bardzo miękki i miły w dotyku. Chętnie bym sobie taką uszyła :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)