piątek, 24 maja 2013

Czerwcowe SEW ALONG

Kolejny miesiąc i kolejna zabawa z SEW ALONG. Na wspólne, czerwcowe szycie grupa Szczecin Szyje wybrała torbę "PLEATED TOTE BAG". Więcej informacji dotyczących zasad oraz link do ściągnięcia wykroju i tutka torby znajdziecie o Tu. Serdecznie zapraszamy chętnych. Zabawa przednia, a i efekty są super.  



źródło: www.szczecinszyje.blogspot.com

Wśród zaproponowanych, dodatkowych rzeczy do uszycia jest też portfel od Zapomnianej Pracowni. 
Tutorial jest w dwóch częściach Tu i Tu, przejrzysty i wszystko jest pokazane i objaśnione.


źródło: www.szczecinszyje.blogspot.com


Albo kosmetyczka od CLF by Nailaa.
A tutorial o Tu.


źródło: www.szczecinszyje.blogspot.com
Do wyboru, do koloru. Ja osobiście skuszę się na torbę, choć nie ukrywam, że przydałby mi się nowy portfel. Boję się tylko, że polegnę, ale co tam spróbować trzeba :)


I tak jeszcze na koniec... oto baner naszej szyciowej zabawy.
Stworzyła go nasza zdolna LTR.
Czyż nie jest super :)

 
źródło: www.szczecinszyje.blogspot.com
 

4 komentarze:

  1. Witaj! Ja też zapisałam się na tą akcję :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, im więcej nas tym lepiej :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jakie piękne rzeczy !!! kochana to ja wiem do kogo się zwrócić jak będę się kiedyś urządzać :) super blog!!!
    buziaki pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko polecam się na przyszłość :) Dzięki. Twój blog też świetny. Jak nic będę tam zaglądać, tyle cennych informacji. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)